Andriekienė R. M. - Andragoginiai kompetencijų tobulinimo aspektai tęstiniame profesiniame mokyme - 2006
nauja
Šioje monografijoje siekiama išanalizuoti ir pagrįsti andragogikos konstrukcijas profesinio tęstinio profesinio mokymo erdvėje. Knygą sudaro pratarmė, įvadas, dvi dalys, išvados, santrauka anglų kalba, literatūros sąrašas ir priedai. Pirmoje dalyje "Andragogika kaip mokslas: teorinės tyrimo prielaidos" analizuojama andragogikos mokslo samprata ir raida, principai ir modelis, atskleidžiamos suaugusiųjų mokymosi teorijos, jų įtaka didaktinio tikslo ir kompetencijų sampratai, analizuojamas profesinis kompetentingumas, jo struktūra ir sudedamosios dalys, pristatomi aktualizuojančiojo mokymo(si) pagrindiniai bruožai, analizuojamas bendradarbiavimas kaip mokymosi strategija, atskleidžiamos socializacijos ir autonomijos ideologijos suaugusiųjų švietimo procese. Antroje dalyje "Andragogika kaip praktika" andragogika pristatoma kaip praktinės veiklos sritis, atskleidžiant andragogo profesijos ypatumus, supažindinama su autorių atliktais empiriniais tyrimais ir hipotetiniais andragogo profesinio kompetentingumo bei organizacijos personalo tęstinio profesinio mokymo modeliais. Knygoje pateikta 47 paveikslai, 13 lentelių. Monografija skiriama edukologijos, andragogikos mokslininkams, studentams, įmonių ir organizacijų vadovams, siekiantiems organizuoti savo personalo tęstinį profesinį mokymą ir valdyti turimas darbuotojų kompetencijas. [Iš Pratarmės]