Aramavičiūtė V. - Auklėjimas ir dvasinė asmenybės branda - 2005
7.90€
Knygoje nagrinėjamas
auklėjimo — esminės ugdymo funkcijos — aktualumas šių laikų
sociokultūrinėmis ir edukacinėmis sąlygomis. Remiantis filosofijos,
teologijos, psichologijos ir edukacinių mokslų išvadomis, pateikiama
dvasingumo samprata, jo lygmens įvertinimo kriterijai, prioritetinės
dvasingumo ugdymo kryptys ir prielaidos. Taip pat atskleidžiami
vyresniųjų mokinių, kurie mokosi bendrojo lavinimo vidurinėse mokyklose
ir gimnazijose, dvasingumo raiškos ypatumai ir jų kaitos tendencijos.
Apibrėžiami aktualūs dvasingumo ugdymo tikslai ir uždaviniai,
rekomenduotini vyresniojo amžiaus mokiniams. Monografija skiriama
studijuojantiesiems edukologiją bakalaurams, magistrantams,
doktorantams. Ji gali būti naudinga ir mokslo darbuotojams, taip pat
tiems, kuriems rūpi jaunosios kartos auklėjimas.
..
Knygoje nagrinėjamas
auklėjimo — esminės ugdymo funkcijos — aktualumas šių laikų
sociokultūrinėmis ir edukacinėmis sąlygomis. Remiantis filosofijos,
teologijos, psichologijos ir edukacinių mokslų išvadomis, pateikiama
dvasingumo samprata, jo lygmens įvertinimo kriterijai, prioritetinės
dvasingumo ugdymo kryptys ir prielaidos. Taip pat atskleidžiami
vyresniųjų mokinių, kurie mokosi bendrojo lavinimo vidurinėse mokyklose
ir gimnazijose, dvasingumo raiškos ypatumai ir jų kaitos tendencijos.
Apibrėžiami aktualūs dvasingumo ugdymo tikslai ir uždaviniai,
rekomenduotini vyresniojo amžiaus mokiniams. Monografija skiriama
studijuojantiesiems edukologiją bakalaurams, magistrantams,
doktorantams. Ji gali būti naudinga ir mokslo darbuotojams, taip pat
tiems, kuriems rūpi jaunosios kartos auklėjimas.