Collins J.C. - Nuo gero - prie puikaus. Kodėl vienos kompanijos padaro šuolį, o kitos - ne - 2004

21.95€
  • Be mokesčių:21.95€
  • Būklė: Nauja
  • Prekės kodas: versl-0062
  • Prieinamumas: 1
Knyga „Taip kuriama amžiams!“, devintojo dešimtmečio išskirtinis mokslinis darbas vadybos srityje, parodė, kaip laikui bėgant puikios kompanijos triumfuoja, ir kaip į kompanijos DNR iš pat pradžių galima įdiegti ilgalaikį pastovų veiklos efektyvumą. Bet ką daryti toms kompanijoms, kurios nepaveldėjo puikios DNR? Kaip gali ilgalaikius puikius rezultatus pasiekti geros kompanijos, vidutinės kompanijos ar net visai prastos kompanijos? Daug metų šis klausimas nedavė ramybės Jimui Collinsui. Ar yra kompanijų, kurios nepaklusta visuotinės traukos dėsniui ir savo ilgalaikę vidutinybę, jei ne dar blogiau, paverčia ilgalaikiu pranašumu? O jei taip, tai kokios gi yra tos universalios išskirtinės charakteristikos, kurių dėka gera kompanija tampa puikia kompanija? Penkerius metus tyrėjų komanda analizavo dvidešimt aštuonių tirtųjų kompanijų istorijas. Kruopščiai išanalizavę kalnus duomenų ir išnagrinėję tūkstančius puslapių interviu medžiagos, Collinsas su savo komanda atskleidė svarbiausius veiksnius, nulemiančius puikumą, nustatė, kodėl vienos komandos padaro šuolį, o kitos – ne. “Nuo gero – prie puikaus” tyrimo išvados nustebins daugelį skaitytojų ir nušvies praktiškai visas vadybos strategijos ir praktikų sritis...

Knyga „Taip kuriama amžiams!“, devintojo dešimtmečio išskirtinis mokslinis darbas vadybos srityje, parodė, kaip laikui bėgant puikios kompanijos triumfuoja, ir kaip į kompanijos DNR iš pat pradžių galima įdiegti ilgalaikį pastovų veiklos efektyvumą.

Bet ką daryti toms kompanijoms, kurios nepaveldėjo puikios DNR? Kaip gali ilgalaikius puikius rezultatus pasiekti geros kompanijos, vidutinės kompanijos ar net visai prastos kompanijos?
Daug metų šis klausimas nedavė ramybės Jimui Collinsui. Ar yra kompanijų, kurios nepaklusta visuotinės traukos dėsniui ir savo ilgalaikę vidutinybę, jei ne dar blogiau, paverčia ilgalaikiu pranašumu? O jei taip, tai kokios gi yra tos universalios išskirtinės charakteristikos, kurių dėka gera kompanija tampa puikia kompanija?

Penkerius metus tyrėjų komanda analizavo dvidešimt aštuonių tirtųjų kompanijų istorijas. Kruopščiai išanalizavę kalnus duomenų ir išnagrinėję tūkstančius puslapių interviu medžiagos, Collinsas su savo komanda atskleidė svarbiausius veiksnius, nulemiančius puikumą, nustatė, kodėl vienos komandos padaro šuolį, o kitos – ne.

“Nuo gero – prie puikaus” tyrimo išvados nustebins daugelį skaitytojų ir nušvies praktiškai visas vadybos strategijos ir praktikų sritis.

Parašyti įvertinimą

Please login or register to review